مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:402022-01-17دانش

صنعت بی بهره از دانش روز محکوم به زوال است


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: هدف اصلی دانشگاه گذر از نگاه سنتی و مبتنی بر منابع به نگاه تحول آفرین و مبتنی بر دانش اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین کلانتری خلیل آباد در دیدار با اعضای بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با بیان هدف گذاری های دانشگاه بیان کرد: ادامه راه دانشگاه و هدف گذاری ها، نیازمند مدیریت جهادی است که البته در طول این مسیر باید ریسک پذیر بود و گام های بلندی برداشت.

وی ادامه داد: هر گام بلند، مستلزم بررسی و برنامه های علمی است که میان آنها می توان به ایجاد سراهای نوآوری، دارا بودن برنامه های اقتصادی و سرمایه گذاری، تحول در رشته ها و ایجاد رشته های جدید، برنامه های فرهنگی و اشاره کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز داشتن تدبیر مناسب را رمز فائق آمدن بر چالش های درونی و بیرونی دانشگاه دانست و اضافه کرد : البته این تدبیر به معنای شتابزدگی نیست و هر کاری باید در زمان مناسب خود صورت پذیرد که در غیر اینصورت فاقد ارزش و تاثیر به سزا خواهد بود.

کلانتری داشتن نگاه نقادانه به عملکرد دانشگاه را موجب پیشرفت دانشگاه دانست و گفت: استادان، کارکنان و دانشجویان باید نقاط قوت و ضعف دانشگاه را با نظرات صحیح و بدون جنجال و تهمت زنی بیان کنند تا با بررسی این نقاط قوت و ضعف به پیشرفت دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت بی بهره از دانش روز محکوم به زوال است

صنعت بی بهره از دانش روز محکوم به زوال است