مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:302022-01-17اجتماعي

14 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در خراسان شمالی در حال بهره برداری است


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 14 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در خراسان شمالی در حال بهره برداری است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 14 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در خراسان شمالی در حال بهره برداری است.

جعفر شهامت در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: 30 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در خراسان شمالی دارای موافقت اصولی بوده که از این تعداد 14 مجتمع در حال خدمت رسانی به کاربران جاده ای (6 مجتمع در گرمه، 2 مجتمع در مانه و سملقان، 2 مجتمع در فاروج و در هر یک از شهرستان های شیروان، جاجرم، راز و جرگلان و بجنورد یک مجتمع) و 10 مجتمع در مرحله اخذ استعلامات و پنج مجتمع در حال ساخت است.

وی گفت: با توجه به توسعه شبکه راه ها، افزایش میزان حجم تردد در محورها، ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای، تمرکز و یکپارچگی خدمات در یک نقطه و افزایش ایمنی که یکی از اهداف اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است، مجتمع های خدماتی رفاهی نقش موثری در کاهش تصادفات جاده ای خواهد داشت.

شهامت افزود: با توجه به عناصر مهم در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی از جمله جایگاه عرضه سوخت، نمازخانه، سرویس بهداشتی، اقامتگاه، رستوران، تیرپارک، فروشگاه های تجاری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در خراسان شمالی در حال بهره برداری است

14 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در خراسان شمالی در حال بهره برداری است