مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:202022-01-17اقتصادي

6 بهمن ماه پایان زمان توزیع قبوض عوارض شهرداری در تهران


مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران، گفت:چاپ و توزیع قبوض عوارض از نیمه دی ماه سال جاری آغاز و طی برنامه ریزی بعمل آمده تا ششم بهمن ماه به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا براعلام روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری،وحید عرب با اعلام این خبر افزود: درج بارکد دو بعدی از ویژگی شاخص قبوض عوارض 1400 است که دارای قابلیت هایی از جمله اطلاعات ملک، جانمایی، امکان پرداخت یکجا و.

می باشد.

عرب با اشاره به اینکه قبوض عوارض در تمامی مناطق 22 گانه کلانشهر تهران توزیع می شود، عنوان داشت: قبوض عوارض در پایان هر سال برای آن دسته از شهروندانی صادر می گردد که در طول سال موفق به پرداخت عوارض خود از طریق روش های حضوری و یا غیر حضوری نشده اند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران، در ادامه ضمن تاکید پرداخت به هنگام عوارض و بهای خدمات مدیریت پسماند، علاوه بر مشارکت در توسعه و آبادانی شهر گفت: در صورت عدم پرداخت عوارض نوسازی 10 درصد جایزه خوش حسابی سال جاری حذف و از سال آتی مشمول 9 درصد زیان دیر کرد به صورت روز شمار خواهد بود؛ همچنین در خصوص عوارض کسب و پیشه صرفا 10 در صد جایزه خوش حسابی کسر می گردد.

عرب در مورد شرایط بهای خدمات مدیریت پسماند افزود: با توجه به اینکه مصوبه 1400 به شرط تسویه معوقات تا پایان سال جاری می باشد،(مبنای محاسبه از سال 93


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 بهمن ماه پایان زمان توزیع قبوض عوارض شهرداری در تهران

6 بهمن ماه پایان زمان توزیع قبوض عوارض شهرداری در تهران