مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:202022-01-17سياسي

لزوم حرکت شتابان به سوی پژوهش های فناوری سلامت


رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت در اولین نشست کارگروه فنی شورای عالی فناوری گفت: این کارگروه تشکیل شده تا با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی و با استفاده از ظرفیت شورای عالی فناوری در جهت توسعه فناوری سلامت در کشور گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا منظم در اولین نشست کارگروه فنی شورای فناوری سلامت که با حضور دکتر افشین زرقی رییس کارگروه فنی شورای عالی فناوری سلامت به همراه تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با یادآوری اینکه کارگروه فنی شورای عالی فناوری سلامت پیرو درخواست مطرح شده در نشست معاونین تحقیقات و فناوری که در هفته پژوهش در مشهد، برگزار شد، راه اندازی شده است.

وی افزود: این کارگروه تشکیل شده تا با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی و با استفاده از ظرفیت شورای عالی فناوری در جهت توسعه فناوری سلامت در کشور گام برداریم.

رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت یادآور شد: شورای عالی فناوری وزارت بهداشت از سال 94 ایجاد شده و در تمام زمینه های فناوری به عنوان بالاترین مرجع سیاست گذاری برنامه ریزی و نظارت در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حرکت شتابان به سوی پژوهش های فناوری سلامت

لزوم حرکت شتابان به سوی پژوهش های فناوری سلامت