مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:152022-01-17اجتماعي

تردد در جاده و گردنه های کرمانشاه بدون داشتن زنجیرچرخ ممنوع است


تردد در جاده و گردنه های استان کرمانشاه بدون داشتن زنجیرچرخ ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کیخسرو دستغیب اظهار کرد: رانندگان برای تردد در محورهای پاوه، جوانرود و روانسر و همچنین اسلام آبادغرب تا گردنه سرمیل، روستای داربادام تا گردنه قلاجه، گردنه مله ماس و گردنه خسروآباد حتماً باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی با اشاره به تداوم بارش برف در محورها و نقاط یاد شده، افزود: رانندگان توجه داشته باشند در شرایط کنونی تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در بقیه جاده های استان کرمانشاه نیز شاهد بارش پراکنده برف و باران هستیم و همچنین مه گرفتگی مقطعی نیز در برخی محورها رخ می دهد.

دستغیب با اشاره به لغزنده بودن جاده ها و کندی حرکت خودروها، گفت: عملیات برف روبی و نمک پاشی نیز برای تسهیل در عبور و مرور وسایل حمل و نقل عمومی انجام شده است.

وی یادآور شد: 20 تیم اصلی و پشتیبان پلیس راه به صورت شبانه روزی در جاده های استان حضور دارند تا در مواقع لزوم به یاری مردم بشتابند و در عین حال با خودروهای متخلف نیز برخورد شود.

دستغیب با بیان اینکه رانندگان حتماً باید حین تردد در همه محورهای استان زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا در مواقع لزوم از آنها استفاده کنند، گفت: با توجه به تداوم بارش ها تا پایان هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در جاده و گردنه های کرمانشاه بدون داشتن زنجیرچرخ ممنوع است

تردد در جاده و گردنه های کرمانشاه بدون داشتن زنجیرچرخ ممنوع است