مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:102022-01-17ورزشي

علی حسینی: وزنه برداران تیم ملی به حال خود رها شده اند


وزنه برداران نزدیک مسابقات جهانی به حال خود رها شده اند به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه برداری در گفتگو با رادیو ورزش گفت: به دلیل وضع نامعلوم فدراسیون، وزنه برداران نزدیک مسابقات جهانی به حال خود رها شده اند.

سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه برداری در گفتگو با برنامه جهان ورزش (وزنه برداری) گفت: هم اکنون اردبیل هستم و کارهای هیئت استان اردبیل را پیش می برم.

انشالله تا چند وقت دیگر مسابقات جوانان جهان را داریم و با همت استاندار اردبیل و کشت و صنعت مغان اردوی خوبی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: با اتفاقاتی که در فدراسیون افتاده و نامعلوم بودن وضع آن، زحماتمان بی ثمر بود و جوانانی که رکوردهای خوبی داشتند به حال خود رها شده اند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان بیان کرد: وزنه برداری به لحاظ تغذیه، استراحت و سایر مسائل هزینه بر است و اگر یک ورزشکار جوان به لحاظ مالی نتواند خود را ساپورت کند به مشکل برمی خورد.

علی حسینی با بیان اینکه وزنه برداران نزدیک مسابقات جهانی به حال خود رها شده اند، تصریح کرد: دو بازیکن به دلیل کرونا نیستند و مسابقات را یک سال به خاطر کرونا و یک سال هم به دلیل مسائل مالی نرفتند و با این شرایط در آینده نمی توانند در مسابقات با حریفان رقابت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی حسینی: وزنه برداران تیم ملی به حال خود رها شده اند

علی حسینی: وزنه برداران تیم ملی به حال خود رها شده اند