مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:052022-01-17اجتماعي

قبل از آغاز یخبندان معابر شهر زنجان پاکسازی شود


رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به وضعیت نامناسب معابر فرعی شهر زنجان در پی بارش شدید برف، گفت: قبل از آغاز یخبندان معابر شهر زنجان باید پاکسازی شود.

- منصور مرادلو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از چند روز قبل هواشناسی هشدارهای لازم در رابطه با بارش برف در سطح استان را علام کرده بود به همین خاطر همه عوامل شهرداری قبل از بارش ها در آماده باش کامل به سر می بردند و بلافاصله بعد از بارندگی عوامل اقدام به پاکسازی معابر کردند؛ هرچند حجم بارش ها بسیار بیشتر از حد تصور بود.

وی تصریح کرد: البته شهروندان حق دارند در رابطه با وضعیت پاکسازی معابر گلایه داشته باشند ولی باید به این نکته توجه داشت که همه نیروها به همراه ماشین آلات موجود پای کار بودند و لحظه ای از تلاش دست نکشیده اند ولی باید پذیرفت که وضعیت معابر فرعی مناسب نیست.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه در ادوار گذشته بسیاری از ماشین آلات شهرداری فروخته شده و در فصل زمستان از توان بخش خصوصی بهره برده می شود، گفت: ماشین آلات موجود در شهر در مواقعی همچون امروز کفاف کار را نمی دهد و باید فکری در این رابطه کرد.

مرادلو با تاکید بر اینکه تنها کاری که در شرایط فعلی باید با همه توان انجام داد، تیغ زنی معابر است، گفت: چراکه نمک پاشی بعد از پاک سازی جواب می دهد و با توجه به اینکه اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبل از آغاز یخبندان معابر شهر زنجان پاکسازی شود

قبل از آغاز یخبندان معابر شهر زنجان پاکسازی شود