مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 11:002022-01-17اجتماعي

بارش یک متری برف در پاوه/ مسیر 25 روستا به علت بارش برف بسته شد


سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه با اشاره به بارش یک متری برف در برخی نقاط این شهرستان، گفت: مسیر 25 روستا به علت بارش سنگین برف در شهرستان پاوه بسته شد.

- اظهار کرد: از 35 روستایی که مسیر رفت و آمد آنها بسته شده بود مسیر 10 روستا بازگشایی شده و 25 روز روستا هنوز بسته است و مشکل خدمات برق، آب و گاز وجود ندارد.

وی افزود: ممکن است به صورت کوتاه در بعضی از نقاط شهرستان پاوه و روستاهای این شهرستان قطعی برق رخ بدهد که نیروهای خدمات رسان پای کار بوده و برای رفع آن تلاش می کنند و در حال حاضر قطعی برق شهر نوسود و بایگان در حال پیگیری و رفع مشکل است.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته بین 40 سانتی متر تا یک متر بارش برف را در شهرستان پاوه و روستاهای اطراف شاهد بوده ایم و همه دستگاه های خدمات رسان پای کار بودند و مشکل ارائه خدمات وجود ندارد.

بالایی در خصوص بسته بودن راه ها، افزود: در داخل شهرها به دلیل کوتاه بودن معابر کوچه ها و خیابان تردد به سختی انجام می شود اما معابر اصلی بین شهر و معابر فرعی باز هستند اما تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر بوده و در ارتفاعات و گردنه ها نیز باد شدید به همراه کولاک وجود دارد.

وی با اشاره به تردد مشکل در ارتفاعات و گردنه ها، گفت: نیروهای راهداری و هلال احمر استان کرمانشاه در منطقه مستقر هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش یک متری برف در پاوه/ مسیر 25 روستا به علت بارش برف بسته شد

بارش یک متری برف در پاوه/ مسیر 25 روستا به علت بارش برف بسته شد