مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:552022-01-17اقتصادي

رابطه معکوس مدیریت غربگرایان و قیمت نفت


برخی دولتمردان قبلی سعی می کنند با تعبیر وارونه از جهش صادرات نفت ایران، دستاورد دولت سیزدهم در بازار سازی برای نفت کشور را زیر سؤال ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، برخی دولتمردان قبلی سعی می کنند با تعبیر وارونه از جهش صادرات نفت ایران، دستاورد دولت سیزدهم در بازار سازی برای نفت کشور را زیر سؤال ببرند در حالی که خود باید پاسخ بدهند چرا در دولت های غربگرا، قیمت نفت همواره در جهت منافع غربی ها کاهش یافته است؟ بررسی آمارهای صادرات نفت ایران نشان می دهد که در دولت سیزدهم رقم صادرات جهش چشم گیری داشته است.

سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور پنجشنبه هفته گذشته در حاشیه سفر استانی خود به هرمزگان با اشاره به راهکارهای دولت برای دور زدن تحریم ها گفت: صادرات نفتی ایران به حدی افزایش یافته که ما دیگر نگران صادرات آن نیستیم، صادرات نفت در دولت سیزدهم 40 درصد افزایش یافته و پول حاصل از صادرات نیز در حال بازگشت به کشور است.

اما در واکنش به این اظهارات رییس جمهور، عبدالناصر همتی رییس اسبق بانک مرکزی ایران، نقش دولت سیزدهم در بی اثر کردن تحریم را بی تاثیر خواند و اظهار داشت: خبر افزایش 40 درصدی ارزش صادرات نفت ایران خبری امیدبخش و در جهت کاهش تاثیر تحریم های ظالمانه بر بودجه و اقتصاد کشور، موثر است، اما نکته مهم این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه معکوس مدیریت غربگرایان و قیمت نفت

رابطه معکوس مدیریت غربگرایان و قیمت نفت