مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:502022-01-17دانش

جزییات برگزاری هشتمین همایش ملی قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین همایش ملی قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت در تاریخ 10 بهمن1400 در دانشگاه آزاد اسلامی خاش و مشهد برگزار می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین همایش ملی قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت در تاریخ 10 بهمن1400 در دانشگاه آزاد اسلامی خاش و مشهد برگزار می شود.

سلطانعلی میر در گفت وگو با ایسنا- در خصوص محورهای این همایش گفت: محورهای اصلی این همایش حضرت زینب (س) و قیام عاشورا ، امام حسین(ع) و تمدن نوین اسلامی ، مبانی فقهی - کلامی قیام عاشورا و کارکردهای تربیتی ـ اجتماعی قیام عاشورا هستند.

وی اضافه کرد: در محور حضرت زینب (س) و قیام عاشورا تبلور خطبه های حضرت زینب(س) نزد ادیبان اهل سنت، عزت مداری حادثه عاشورا و تبلور آن در سیره حضرت زینب(س) و بانوان نهضت ساز در جامعه اسلامی و تأثیرپذیری از حضرت زینب(س) مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، امام حسین(ع) و تمدن نوین اسلامی، امت گرایی در نهضت عاشورا، تحقق نهضت عاشورا در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و راهبردهای مهندسی فرهنگی امام حسین(ع) و نقش آن در شکل گیری تمدن نوین اسلامی را از مواردی دانست که ذیل محور امام حسین(ع) و تمدن نوین اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری هشتمین همایش ملی قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت

جزییات برگزاری هشتمین همایش ملی قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت