مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:452022-01-17سياسي

ضرورت جهاد امیدآفرینی برای تقویت سرمایه های اجتماعی در جامعه


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید براینکه سرمایه اجتماعی مبتنی بر امید و اعتماد است، گفت: در دهه فجر باید جهاد امیدآفرینی را برای تقویت سرمایه های اجتماعی سرلوحه قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرلوحه قرار دهیم.

حجت الاسلام شریف تبار، اقدامات تبیینی، روایت دفاع مقدس و انقلاب را امری مهم دانست و گفت: در دهه فجر باید امید آفرینی مدنظر قرار دهیم و دراین راستا باید تبیین های درستی از مسائل داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران جهاد تبیین را امری واجب دانست و گفت: برابر جنگ نرم دشمن باید جهاد تبیین و فرهنگی کرد و تمام هم و غم ما باید اقدامات تبیینی و بصیرتی باشد و در مساجد شاخص در ایام فجر، برنامه های بصیرتی و تبیینی داشته باشیم.

وی ارائه دستاوردهای نظام مقدم جمهوری اسلامی را در دهه فجر لازم دانست و گفت: بیان مسائل در تبیین و قرائت تحلیل مهم است و نباید قرائت تحلیل، تحریف آمیز باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بی اعتمادی به ظرفیت داخلی و تسلیم برابر دشمن را از مصادیق قرائت تحریف آمیز برشمرد و گفت: قرائت آرمان گرایان واقع بین هدف اصلی است و باید با فعال سازی ظرفیت های درونی و جنبش های برخاسته از مردم و ادبیات عزتمندانه به این هدف دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جهاد امیدآفرینی برای تقویت سرمایه های اجتماعی در جامعه

ضرورت جهاد امیدآفرینی برای تقویت سرمایه های اجتماعی در جامعه