مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:402022-01-17اجتماعي

دمای البرز به منفی 7 درجه سانتیگراد خواهد رسید


مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: طبق اعلام هواشناسی، از پنجشنبه سامانه جدید بارشی وارد استان می شود و همین نویدبخش باران و برف بیشتر برای استان است.

- محمدرضا فلاح نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد بارش برف در ارتفاعات بخش آسارا، طالقان و محور کرج-چالوس هستیم، اظهار کرد: بر این اساس از رانندگان تقاضا می شود در هنگام تردد از محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، از سالم بودن وسیله گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کنند و مقداری مواد خوراکی در ماشین قرار دهند.

وی توضیح داد: از امشب شاهد افزایش محسوس برودت هوای استان خواهیم بود به طوری که میانگین کمینه دما در استان در پنجشنبه شب به هفت درجه زیر صفر می رسد.

این مسئول ادامه داد: طبق اعلام هواشناسی، از پنجشنبه سامانه جدید بارشی وارد استان می شود و همین نویدبخش باران و برف بیشتر برای استان است.

فلاح نژاد تاکید کرد: در این شرایط مردم نباید گول هوای آفتابی شهرهای استان رابخورند چون با بالا رفتن ارتفاع شرایط تغییر می کند و بارش ها ممکن است غافلگیر کننده باشد.

مدیرکل بحران استانداری البرز اضافه کرد: بر همین اساس از طبیعت گردان و کوهنوردان تقاضا می شود طی این چند روز به هیچ عنوان به ارتفاعات سفر نکنند و دامداران و کشاورزان هم به هشدارهای جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای البرز به منفی 7 درجه سانتیگراد خواهد رسید

دمای البرز به منفی 7 درجه سانتیگراد خواهد رسید