مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:302022-01-17اقتصادي

مجلسی ها از کوتاهی خودروسازان گلایه دارند؛ خودروسازان از نبود قطعات الکترونیکی


در حالی اعضای هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودرو، مشکل افزایش خودروهای ناقص را کوتاهی خودروسازان و عدم عرضه به بهانه های مختلف می دانند که دبیر انجمن خودروسازان ایران و مقام های مسئول ایران خودرو تنها دلیل افزایش تعداد خودروهای ناقص را نبود قطعات الکترونیکی .

- مجلسی ها از کوتاهی خودروسازان گلایه دارند؛ خودروسازان از نبود قطعات الکترونیکی در حالی اعضای هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودرو، مشکل افزایش خودروهای ناقص را کوتاهی خودروسازان و عدم عرضه به بهانه های مختلف می دانند که دبیر انجمن خودروسازان ایران و مقام های مسئول ایران خودرو تنها دلیل افزایش تعداد خودروهای ناقص را نبود قطعات الکترونیکی و چیپست های مورد استفاده در این قطعات می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع افزایش خودروهای ناقص چندی است که بسیار داغ شده و بحث های بسیاری را به دنبال داشته است.

تعداد خودروهای ناقص به حدی بالا رفت که کار دست خودروسازان داد.

پس از عدم توجه خودروسازان و وزارت صنعت، معدن و تجارت به هشدار سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر پایش روند تجاری سازی و تکمیل خودروهای ناقص، سازمان مذکور (سازمان مذکور) این اقدام خودروسازان را نشان می دهد بالغ بر 43 هزار دستگاه خودرو تولیدی ایران خودرو و سایپا در این مدت تجاری نشده و ناقص کف پارکینگ خودروسازان باقی مانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلسی ها از کوتاهی خودروسازان گلایه دارند؛ خودروسازان از نبود قطعات الکترونیکی

مجلسی ها از کوتاهی خودروسازان گلایه دارند؛ خودروسازان از نبود قطعات الکترونیکی