مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:102022-01-17اقتصادي

آغاز ساماندهی اراضی تصرفی قبل از سال 88 در سیستان و بلوچستان


مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز ساماندهی و مستند سازی اراضی تصرفی قبل از سال 88 در شهرهای زیر 25 هزار نفر و روستاهای واقع در حریم شهرهای استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، عطاءاله اکبری در جلسه بررسی مشکلات حوزه مسکن و شهرسازی شهر سراوان، اظهار داشت: این اقدام برابر قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا املاک تصرفی قبل از سال 88 در شهرهای میرجاوه، زهک، نوک آباد، مهرستان، سوران، گلشن، هیدوچ، سیرکان و گشت با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر استان سند دار می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین علاوه بر شهرهای ذکر شده شهروندان ساکن در روستاهای واقع در حریم شهرها نظیر داعی آباد و شهرک گاوداران زاهدان، غفور آباد، جهاد آباد و هوشک سراوان و همچنین برهان آباد خاش نیز می توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.

  وی با بیان اینکه این اداره کل به منظور تسریع در اجرای این قانون هماهنگی های لازم را با اداره ثبت اسناد و املاک استان انجام و تصمیمات لازم اتخاذ شده است، گفت: ضروری است هم استانی های گرامی ساکن مناطق ذکر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساماندهی اراضی تصرفی قبل از سال 88 در سیستان و بلوچستان

آغاز ساماندهی اراضی تصرفی قبل از سال 88 در سیستان و بلوچستان