مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:502022-01-17سياسي

ایجادکتاب شهر و کتاب سوره مهر در شیراز/خبرهای خوب هنری در راه است


در بحث کتاب و کتابخانه شهر شیراز و استان فارس با مشکلاتی مواجه بود که در تلاش برای راه اندازی کتاب شهر و کتاب سوره مهر هستیم.

- ، وحید نمازی در دیدار با مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه امروز هنرمندان انقلابی به حوزه هنری فارس نزدیک تر از گذشته هستند، گفت: هنرمندان به حوزه هنری وابستگی عاطفی و معیشتی پیدا کردند زیرا امروز تمایم ظرفیت ها در خدمت هنرمندان است.

وی ادامه داد: امروز طی برنامه ریزی های انجام شده ارتباط مستقیم با هنرمندان جبهه انقلاب داریم و با اجرای طرح تحول و تغییراتی که ایجاد شده مهمترین هدف ارتباط واقعی و مستقیم با مردم است.

رییس حوزه هنری فارس تصریح کرد: زمانیکه در این پست مشغول به خدمت شدم آسیب شناسی های مختلفی انجام شد و دلیل دور شدن هنرمندان از حوزه هنری فارس را بررسی کردیم که خوشخبتانه طی مدت گذشته توانسته ایم بخش زیادی از مشکلات را برطرف کنیم.

نمازی یادآور شد: حوزه هنری فارس از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری دارای عقب ماندگی های بود که متاسفانه برخی از این مشکلات عمق فراوان داشت.

وی تصریح کرد: زیست بوم فرهنگی فارس حدود 9 ماه است تنظیم و تدوین شده و سند تحولی حوزه نیز با نگاه مستقیم به مباحث مردمی و حلقه ارتباطی جبهه فرهنگی انقلاب تدوین و در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجادکتاب شهر و کتاب سوره مهر در شیراز/خبرهای خوب هنری در راه است

ایجادکتاب شهر و کتاب سوره مهر در شیراز/خبرهای خوب هنری در راه است