مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:402022-01-17بين الملل

عضو ارشد کنگره: بوی ضعف آمریکا به مشام روسیه و چین رسیده است


«مایکل مک کال» عضو ارشد جمهوری خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتقاد از مواضع جو بایدن در قبال اوکراین هشدار داد که بوی ضعف به مشام روسیه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک قانونگذار ارشد جمهوری خواه کنگره آمریکا می گوید که به دنبال خروج واشنگتن از افغانستان، سران روسیه، چین و کره شمالی از آمریکا برداشت ضعف کرده اند.

منابع رسانه ای خبر دادند، مایکل مک کال عضو ارشد جمهوری خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه (دیروز) در مصاحبه با یک تلویزیون این کشور درباره ورود آمریکا و روسیه به یک جنگ سرد هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک ، مک کال با جیک تپر مجری سرشناس شبکه سی ان ان مصاحبه کرد و به سوالات او درباره تنش های آمریکا با روسیه در قبال اوکراین جواب داد.

به اعتقاد عضور ارشد جمهوری خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، واشنگتن و مسکو یک بار دیگر وارد جنگ سرد شده اند و برای مقابله با روسیه، او پیشنهاد اعمال تحریم های شدید و ارائه تسلیحات بیشتر به اوکراین را پیشنهاد داد.

نماینده حوزه انتخابیه ایالت تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا در این مصاحبه بار دیگر ادعاهای واشنگتن و متحدانش درباره تدارک روسیه برای حمله به اوکراین را تکرار کرد؛ ادعایی که روسیه بارها آن را رد کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو ارشد کنگره: بوی ضعف آمریکا به مشام روسیه و چین رسیده است

عضو ارشد کنگره: بوی ضعف آمریکا به مشام روسیه و چین رسیده است