مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:152022-01-17اجتماعي

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری/ دمای هوا کاهش می یابد


مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: دمای هوا طی چند روز آینده در استان کاهش خواهد یافت.

- ، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین مدل های عددی و نقشه های پیش یابی هواشناسی، از بعد از ظهر دوشنبه و روز سه شنبه در سطح چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران، وزش باد به نسبت شدید تا شدید در گردنه های برف گیر کولاک برف، مه و کاهش دید انتظار می رود.

وی عنوان کرد: برای صبح چهارشنبه کاهش دما و مه و از بعد از ظهر روز پنج شنبه تا صبح جمعه در غالب مناطق استان بارش برف و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به توصیف سامانه پیرو هشدار زرد، تصریح کرد: لغزندگی سطح جاده ها و اختلال در تردد، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، کولاک برف، کاهش دید و مه هم زمان با فعالیت سامانه بارشی طی چند روز آینده دور از انتظار نیست.

چراغ پور ادامه داد: احتیاط در تردد جاده ای و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی خصوصاً درمحورهای کوهستانی، عدم صعود به ارتفاعات، محافظت از پوشش گلخانه ها به سبب وزش باد شدید، تنظیم آب ورودی استخرهای پرورش ماهی و سایر اقدامات پیشگیرانه طی این مدت ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری/ دمای هوا کاهش می یابد

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری/ دمای هوا کاهش می یابد