مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:102022-01-17اقتصادي

قیمت گوشت قرمز در استان سمنان کیلویی 135 هزار تومان شد


دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان درباره نرخ گذاری اقلام اساسی مورد نیاز مردم، گفت: قیمت گوشت قرمز با پنج هزار تومان کاهش به هر کیلو 135 هزار تومان رسیده است.

- ، با بیان اینکه در 90 درصد موارد طی پایش هایی که صورت گرفته قیمت اقلام مصرفی مردم در استان سمنان از دیگر استان ها پایین تر و در وضعیت قابل قبولی قرار دارد، بیان کرد: رصد و پایش اقلام اساسی مردم به خصوص در هفته های اخیر جدی تر نیز دنبال می شود تا تخلفاتی رخ ندهد.

وی با بیان اینکه گوشت یکی از دغدغه های ما در ستاد تنظیم بازار بود، افزود: قیمت گوشت قرمز با پنج هزار تومان کاهش به هر کیلو 135 هزار تومان رسیده است دیگر دغدغه مردم تأمین برنج هندی بود که این امر نیز با مصوبه ستاد تنظیم تحقق پیدا کرد و 400 تن برنج توسط غله وارد شده است.

رییس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه قیمت برنج هندی کاهش خواهد یافت، تاکید کرد: قیمت مرغ در استان نسبت به قیمت مصوب پایین تر و نسبت به میانگین کشوری بیشتر بود به نحوی که در هفته گذشته مرغ 30 هزار و 700 تومان عرضه می شد اما با تصمیمات مأخوذه امیدواریم که قیمت مرغ به زیر 30 هزار تومان برسد.

تشنه دل با بیان اینکه گروه های مختلف بازرسی هایی را از سطح شهرهای استان سمنان انجام می دهند تا با تخلفات نظیر کم فروشی، گران فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و… مقابله شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت قرمز در استان سمنان کیلویی 135 هزار تومان شد

قیمت گوشت قرمز در استان سمنان کیلویی 135 هزار تومان شد