مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:102022-01-17اجتماعي

آب سلاب 23 واحد مسکونی و چند واحد دامی را گرفتار کرد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: به 23 واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب خسارت وارد و دچار آبگرفتگی شدند که نیروهای امدادی، - امدادرسانی کردند.

سید ابوالحسن میرجلیلی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سیلاب، تردد در راه ها را با مشکل مواجه کرده اما با تلاش راهداران راه های اصلی باز بوده ولی چند محور روستایی استان و محور سه قلعه سرایان به بیرجند مسدود است.

وی افزود: این سامانه بارشی تا پایان هفته ادامه دارد؛ بنابراین شش تیم ارزیاب و نیروهای امدادی و عملیاتی تا چهارشنبه آماده باش خواهند بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته(26 دی ماه)، به 163 نفر فرد گرفتار در سیلاب امدادرسانی شده و 11 خودروی گرفتار در سیلاب رهاسازی شدند.

میرجلیلی با بیان اینکه تاکنون خسارت جانی نداشته ایم، ادامه داد: 32 نفر گرفتار در محورهای مواصلاتی که در راه ماندند، اسکان داده شدند؛ سیلاب به هشت واحد دامی و طیور نیز خسارت وارد کرد و چند راس دام و شترمرغ در سیلاب تلف شدند؛ لذا از دامداران تقاضا می شود نسبت به چرای دام اقدام نکنند.

میرجلیلی بیان کرد: با توجه به شدت بارش ها مردم از سفرهای غیرضروری و تردد در مسیل ها جدا خودداری کنند چراکه توان زیادی از امدادگران صرف بستن زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب سلاب 23 واحد مسکونی و چند واحد دامی را گرفتار کرد

آب سلاب 23 واحد مسکونی و چند واحد دامی را گرفتار کرد