مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:002022-01-17سياسي

فقدان لباس عفیفانه به اندازه فقدان لباس ارزان مشکل است


هدف حاکمیت در جمهوری اسلامی در حوزه مد و لباس، ارتقا شاخص های زیست عفیفانه است و یکی از مسیرهای آن این است که لباس ما لباس موقری باشد.

- ایسنا/کرمان رییس کارگروه مد و لباس کشور گفت: هدف حاکمیت در جمهوری اسلامی در حوزه مد و لباس، ارتقا شاخص های زیست عفیفانه است و یکی از مسیرهای آن این است که لباس ما لباس موقری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نشست فعالان حوزه مد و لباس با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و رییس کارگروه مد و لباس، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و جمعی از فعالان این حوزه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.

سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و رییس کارگروه مد و لباس در این نشست، نقش کارگروه مد و لباس را بسیار مهم دانست و گفت: دلیل اینکه کارگروه تاکنون به اهداف خود نرسیده است این است که قرار بر این نبوده این کارگروه شاخص های زیست عفیفانه را در کشور ارتقاء دهد.

وی تصریح کرد: مسئله لباس اقوام، تنوع لباس اقوام در کشور، کسب و کار حوزه لباس، تکریم، ترغیب، آموزش و ارتقا سطح هنرمندان لباس، شاخص های میانی است که اگر منجر به زیست عفیفانه و وقار موجود در فرهنگ ایران زمین شود ما را به هدف می رساند.

امامی ادامه داد: شعار ما راهبرد سه پایه است که شامل سه گام دسترس پذیر سازی لباس زیبا، عفیفانه، ارزان و سالم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان لباس عفیفانه به اندازه فقدان لباس ارزان مشکل است

فقدان لباس عفیفانه به اندازه فقدان لباس ارزان مشکل است