مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 08:002022-01-17سياسي

توضیحات نماینده اهواز درباره کمبود پزشک و تجهیزات پزشکی در حوزه انتخابیه اش


نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت پزشک و تجهیزات پزشکی مورد نیاز در حوزه انتخابیه اش گفت: با توجه به جمعیت این شهرستان ها و حجم مراجعات، - نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت پزشک و تجهیزات پزشکی مورد نیاز در حوزه انتخابیه اش گفت: با توجه به جمعیت این شهرستان ها و حجم مراجعات، خدمات موجود پاسخگو نیست.

سیدکریم حسینی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با وضعیت پزشک متخصص و تجهیزات پزشکی و درمانی در حوزه انتخابیه اش بیان کرد: در حوزه انتخابیه سه شهرستان، کارهایی صورت گرفته ولی قطعا با توجه به جمعیتی که در این شهرستان ها وجود دارد و حجم مراجعات به ویژه از روستاهای اطراف به این شهرها، قطعا خدمات موجود پاسخگو نیست.

وی محدودیت زیرساخت های بهداشتی و درمانی در مناطق حوزه انتخابیه را یکی دیگر از دلایل کمبود امکانات دانست و تصریح کرد: همراه با رشد جمعیت و تبدیل شدن این شهرستان ها از بخش به شهرستان، امکانات درمانی متناسب و متوازن با آن رشد و توسعه پیدا نکرده است.

به همین دلیل در شهرستان های ملاثانی، باوی، حمیدیه و شهرستان کوت عبدالله حجم مراجعات و خدمات دهی با تجهیزات موجود در مراکز درمانی این شهرها متناسب نیست، بنابراین در خصوص تعداد پزشکان، کادر درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات نماینده اهواز درباره کمبود پزشک و تجهیزات پزشکی در حوزه انتخابیه اش

توضیحات نماینده اهواز درباره کمبود پزشک و تجهیزات پزشکی در حوزه انتخابیه اش