مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 01:052022-01-16سياسي

حاج قاسم در کلام و عمل ولایتمدار بود


جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حاج قاسم در کلام و عمل ولایتمدار بود و همواره در این مسیر گام برداشت.

- ، سردار سرتیپ محمدرضا فلاح زاده شامگاه یکشنبه در یادواره شهدای مقاومت در زنجان، با بیان اینکه اگر از مکتب حاج قاسم می گوییم باید اول او را بشناسیم و بعد مروج مکتب او شویم، اظهار کرد: حاج قاسم نه در شعار که در عمل ولایتمدار بود، او در تمامی صحنه های سخت دفاع مقدس و جای جای جبهه مقاومت برای دفاع از ولایت فقیه و دستاوردهای آن و ترویج احکام نورانی اسلام و مکتب اهل بیت (ع) حاضر بود.

وی با بیان اینکه خدامحوری، ولایتمداری و مردم داری از مشخصه های سردار سلیمانی بود، گفت: اگر از مکتب حاج قاسم می گوییم باید اول او را بشناسیم و بعد مروج مکتب او شویم.

فلاح زاده با تاکید بر اینکه شهدا با شهادت مقام شفاعت کسب می کنند، افزود: شهدا در بهشت خود خدا روزی خورد خود خدا هستند، اما مادران شهدا از امتحان الهی که گذشت از فرزند است سربلند بیرون آمده اند و آنها باید الگوی تمام عیار همه نسل ها باشند.

جانشین سپاه قدس با بیان اینکه ترویج مکتب حاج قاسم نیاز به شناخت از خود وی دارد، افزود: یادمان باشد ترویج مکتب حضرت علی (ع) نیز نیاز به شناخت از وی و یارانش دارد که باید به سراغ منابع مورد تایید از فقها، پیامبر و قرآن مجید است رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم در کلام و عمل ولایتمدار بود

حاج قاسم در کلام و عمل ولایتمدار بود