مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 00:352022-01-16اجتماعي

اسکان اضطراری 445 نفر کردستانی گرفتار در برف


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: در حال حاضر 445 تیم عملیاتی از امدادگران و نجاتگران کل استان در تمامی محورها حضور فعال دارند و مشغول فعالیت و امدادرسانی به خودروها و مسافرهای گرفتار در برف هستند.

- ایسنا/کردستان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: در حال حاضر 16 تیم عملیاتی از امدادگران و نجاتگران کل استان در تمامی محورها حضور فعال دارند و مشغول فعالیت و امدادرسانی به خودروها و مسافرهای گرفتار در برف هستند.

پیام جلالی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شروع بارش ها از صبح روز (26 دی) بسیاری از محورهای مواصلاتی استان با مشکل در تردد روبه رو شده اند.

جلالی اضافه کرد: به ویژه در شهرستان سقز هر چهار محور اصلی به طرف سقز شامل مسیر سقز-بوکان، سقز-بانه، سقز-مریوان و سقز به طرف دیواندره مسدود شدند.

وی عنوان کرد: همچنین با اعلام پلیس راه استان مسیر اصلی سنندج به طرف مریوان و مسیر فرعی کامیاران به طرف سروآباد هم در حال حاضر مسدود شده است.

جلالی ادامه داد: همچنین مسیر اصلی سنندج به طرف دیواندره هم با مشکل در تردد روبه رو است.

وی تصریح کرد: با عنایت به وضع موجود و بارش شدید برف و کولاک شدید در مسیرها، در حال حاضر 16 تیم عملیاتی از امدادگران و نجاتگران کل استان در تمامی محورها حضور فعال دارند و مشغول فعالیت و امدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان اضطراری 445 نفر کردستانی گرفتار در برف

اسکان اضطراری 445 نفر کردستانی گرفتار در برف