مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 22:202022-01-16اجتماعي

فرایند تحول بنیادین آموزش و پرورش در یک مدل مردمی پیگیری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید طریفی حسینی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر اینکه در وزارت آموزش و پرورش به دنبال کار جهادی هستیم، - معاون و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: موج تغییر در این وزارت خانه آغاز شده و فرایند تحول بنیادین آموزش و پرورش در یک مدل مردمی و مشارکتی تا سطح استان ها و مدارس پیش می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید طریفی حسینی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر اینکه در وزارت آموزش و پرورش به دنبال کار جهادی هستیم، افزود: هدف اصلی ما رساندن ایده های تحولی به کف مدارس است.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی دولت سیزدهم مردمی سازی مقوله مهم آموزش و پرورش است، اظهار داشت: از تمام ظرفیت های مردمی، سازمان های مردم نهاد، رسانه ها، خانواده، دستگاه های دولتی و بخش های خصوصی برای تحقق این مهم در امر تعلیم و تربیت استفاده می کنیم.

طریفی حسینی تصریح کرد: برهمین اساس عدالت تربیتی و مسیر برابر آموزشی را از روستاها و حاشیه شهر ها آغاز کرده این که این امر تا مناطق و مراکز استان ها نیز ادامه می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند تحول بنیادین آموزش و پرورش در یک مدل مردمی پیگیری می شود

فرایند تحول بنیادین آموزش و پرورش در یک مدل مردمی پیگیری می شود