مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 20:002022-01-16اجتماعي

بارش برف شدید در محور هراز/ ورود خودروها بدون زنجیر چرخ ممنوع است


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون بارش شدید برف باعث کندی تردد وسایل نقلیه از محور هراز و فیروزکوه شده است.

- ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروز کوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش برف و بوران شدید سنگین و در جریان است و خودروها به مرور درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل راهداری با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر و مشغول پاکسازی سطح جاده ها هستند، گفت: به دلیل بارش شدید برف و وزش باد سطح محور هراز و فیروزکوه بسیار لغزنده شده و علی رغم  تلاش مداوم عوامل راهداری برای پاکسازی محورها در محدوده امامزاده هاشم(ع) تردد به کندی در جریان است.

وی با بیان اینکه عبور و مرور وسایل نقلیه از محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است، تاکید کرد: به با شروع بارش برف در محور فیروزکوه و محدوده گدوک عبور و مرور به کندی و با ترافیک سنگین روبرو هستیم.

کهریزی با بیان اینکه در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم شاهد بارش نزولات آسمانی از نوع باران هستین، ابراز کرد: عبور و مرور انواع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف شدید در محور هراز/ ورود خودروها بدون زنجیر چرخ ممنوع است

بارش برف شدید در محور هراز/ ورود خودروها بدون زنجیر چرخ ممنوع است