مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 19:002022-01-16اجتماعي

برف و کولاک فردا شب مناطقی از استان را فرا می گیرد/ صدور هشدار نارنجی هواشناسی


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از اواخر وقت فردا دوشنبه با ورود سامانه بارشی به استان شاهد بارش برف و باران، وزش باد نسبتا شدید، کولاک در مناطق برف گیر هستیم.

- مهران چراغپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از اواخر وقت فردا دوشنبه با ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری شاهد بارش برف و باران، وزش باد نسبتا شدید و کولاک در مناطق برف گیر هستیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با خروج سامانه بارشی از اواخر وقت سه شنبه از استان شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.

وی افزود: بیشترین اثر این موج بارشی در کوهرنگ، اردل، غرب لردگان، غرب خانمیرزا، فارسان، جنوب کیار، جنوب بروجن و ارتفاعات و گردنه های برف گیر است.

چراغپور اضافه کرد: لغزندگی سطح جاده ها و اختلال در تردد، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، کولاک برف، کاهش دید و مه دور از انتظار نیست.

وی به مردم استان توصیه کرد، از تردد های غیرضروری پرهیز کنند و هنگام تردد از محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: کشاورزان به دلیل وزش باد شدید از پوشش گلخانه ها محافظت کنند و شیلات داران نسبت به تنظیم آب ورودی به مزارع پرورش ماهی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و کولاک فردا شب مناطقی از استان را فرا می گیرد/ صدور هشدار نارنجی هواشناسی

برف و کولاک فردا شب مناطقی از استان را فرا می گیرد/ صدور هشدار نارنجی هواشناسی