مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 17:052022-01-16سياسي

ترجمه انگلیسی کتاب «حکمت نامه عیسی بن مریم(ع)» منتشر شد


رایزنی فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی با مشارکت مؤسسه دارالحدیث، ترجمه انگلیسی کتاب «حکمت نامه عیسی بن مریم(ع)» را در قالب طرح تاپ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، - رایزنی فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی با مشارکت مؤسسه دارالحدیث، ترجمه انگلیسی کتاب حکمت نامه عیسی بن مریم(ع) را در قالب طرح تاپ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، چاپ و منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی با مشارکت مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، ترجمه انگلیسی کتاب حکمت نامه عیسی بن مریم(ع) به همراه فایل صوتی آن (کتاب صوتی) اثر آیت الله محمد محمدی ری شهری را در قالب طرح تاپ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، چاپ و منتشر کرد.

این کتاب از سوی انتشارات Fine Art Printers cc که یکی از ناشران معتبر و فعال آفریقای جنوبی است، منتشر و در اختیار علاقه مندان و دوستداران آموزه های دینی و پیروان حضرت مسیح(ع) قرار گرفت.

کتاب حکمت نامه عیسی بن مریم(ع) مجموعه ای از کلمات گهربار این پیامبر بزرگ در روایات اسلامی است که به قلم آیت الله محمدی ری شهری نوشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه انگلیسی کتاب «حکمت نامه عیسی بن مریم(ع)» منتشر شد

ترجمه انگلیسی کتاب «حکمت نامه عیسی بن مریم(ع)» منتشر شد