مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 16:152022-01-16اقتصادي

استفاده از ظرفیت واحدهای معدنی در حوزه مسئولیت اجتماعی


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واحدهای معدنی مستقر در منطقه خواف ظرفیت های خوبی دارند که می توان برای اجرای مسئولیت های اجتماعی از طریق آن ها برنامه ریزی کرد.

- به گزارش، وجیه الله جعفری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت وگو کرد.

یعقوب علی نظری در این دیدار اظهار کرد: استقرار یک مجموعه مدیریت واحد در معادن سنگ آهن خواف بسیار اهمیت دارد و می تواند زمینه ساز تسهیل اقدامات شود.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در معادن استان، افزود: در کنار فعال سازی این ظرفیت، دستگاه های حکومتی نیز زمینه سازی و مراقبت می کند از این رو نیاز است که از ظرفیت های بخش خصوصی در حوزه معادن بیشتر استفاده شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: می توان تحت عنوان مدیریت واحد در جغرافیای منطقه معادن سنگان خواف، نیازهای زیرساختی را وسعت بخشید و با تعریف پروژه های مکمل، برای تولید برق، آب و حتی مسکن نقش آفرینی کرد.

وجیه الله جعفری نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت های برجسته استان خراسان رضوی و معادن سنگ آهن خواف، اظهار کرد: معادن سنگان خواف ظرفیتی دارد که با یک مدیریت واحد، توسعه بهتری پیدا می کند از این رو بنا شد طرح جامعی از نظر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت واحدهای معدنی در حوزه مسئولیت اجتماعی

استفاده از ظرفیت واحدهای معدنی در حوزه مسئولیت اجتماعی