مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:102022-01-16دانش

افتخارآفرینی دانشجویان سمنانی در مسابقات کشوری


دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در مسابقات فریزبی و مسابقات دارت همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور رتبه های برتر کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با درخشش خود افتخاری دیگر آفریدند و رتبه های برتر مسابقات فریزبی همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور را کسب کردند.

 در این مسابقات مهدیه چلیک فولادی دانشجوی مقطع کاردانی رشته تربیت بدنی دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود مقام نخست بخش دختران و زهرا جعفری دانشجوی مقطع کاردانی رشته تربیت بدنی این دانشکده نیز مقام دوم بخش دختران را با مربیگری خانم آقایان کسب کردند.

مسابقات فریزبی همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد و در این مسابقات 111 نفر از 22 دانشگاه در مسابقات حضور داشتند.

پس از بررسی فیلم های ارسالی دانشجویان، نفرات برگزیده توسط انجمن فریزبی و داوران در دو بخش دختران و پسران مشخص شد و به نفرات برتر حکم و جوایزی اهدا می شود.

افتخارآفرینی در مسابقات دارت همگانی همچنین دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با درخشش خود افتخاری دیگر آفرید و رتبه برتر مسابقات دارت همگانی مجازی دانشجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی دانشجویان سمنانی در مسابقات کشوری

افتخارآفرینی دانشجویان سمنانی در مسابقات کشوری