مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:102022-01-16اجتماعي

طرح نهضت درختکاری در منازل شهروندان منطقه 11 آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام خبر آغاز طرح نهضت درختکاری در منازل شهروندان منطقه گفت: - با آغاز طرح نهضت ملی درختکاری در منازل شهروندان منطقه 11، متقاضیان می توانند درخواست خود را از طریق تماس با سامانه 137 و یا مرکزتام این منطقه ثبت کنند تا نهال مناسب در منزلشان کاشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام خبر آغاز طرح نهضت درختکاری در منازل شهروندان منطقه گفت: کارشناسان مرکز تام علاوه بر مراجعه به منازل شهروندان و کاشت نهال ضمن پاسخگویی به سؤالات آن ها درباره موضوعاتی نظیر کاشت، نگهداری از درختان برگه های آموزشی هم توزیع می کنند.

مهرابی افزود: در این طرح، گونه های گیاهی از جمله افرا، چنار، بلوط، لیلکی، ارغوان، زیتون تلخ و انواعی از درختان مثمر مانند گردو، سیب و خرمالو که سازگار با شرایط آب و هوایی شهر تهران است در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 ادامه داد: همچنین کاشت نهال ها توسط کارگران فضای سبز شهرداری و زیر نظر کارشناسان متخصص انجام خواهد شد و روش نگهداری آن ها نیز در محل آموزش داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نهضت درختکاری در منازل شهروندان منطقه 11 آغاز شد

طرح نهضت درختکاری در منازل شهروندان منطقه 11 آغاز شد