مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 11:002022-01-16سياسي

ساماندهی ون کافه های شهر تهران/ ظرفیت پمپ بنزین های سیار افزایش یافت


عضو شورای شهر تهران با اشاره به ساماندهی ون کافه های شهر تهران و افزایش ظرفیت پمپ بنزین های سیار توسط شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران اقدامات خلاقانه ای در سطح شهر انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس،  مهدی پیرهادی در صحن امروز شورای شهر تهران اظهارداشت: از شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران به دلیل ساماندهی وانت بارهای خیابان شهید رجب نیا و حل مشکلات ترافیکی آن محدوده از طریق فراخوان، تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین از تلاش برای ساماندهی خیابان صابونیان در محدوده میدان شوش تشکر کرد و گفت: رفع سد معبر و ساماندهی دستفروشان محور تجریش، پیشگیری جدید از فعالیت مجدد شیمیایی فروشان در خیابان ناصرخسرو، گرفتن حکم جلب مالک یکی از گاراژهای بزرگ آلوده کننده، در جنوب تهران، از اقدامات مهم این شرکت در طی مدت کوتاه گذشته بوده است.

به گفته وی ساماندهی ون کافه های شهر تهران که مجوزهای لازم را از مراکز مربوط به سلامت اخذ نکرده بودند، ساماندهی و افزایش ظرفیت پمپ بنزین های سیار در شهر تهران، اجرای بند 20 و پلمپ 80 واحد متخلف ضایعات فروشی در منطقه 15 از دیگر اقدامات قابل تقدیر این شرکت بوده است.

رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران همچنین به دلیل فعالیت های خلاقانه سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی ون کافه های شهر تهران/ ظرفیت پمپ بنزین های سیار افزایش یافت

ساماندهی ون کافه های شهر تهران/ ظرفیت پمپ بنزین های سیار افزایش یافت