مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:302022-01-16سياسي

مشکل زباله سراوان تنها با دستگاه زباله سوز حل نمی شود


نماینده رشت و خمام در مجلس استفاده از دستگاه زباله سوز را تنها راه حل مدیریت پسماند در سراوان ندانست و گفت: باید از روش ها دیگر برای انتقال زباله این منطقه استفاده شود.

- ، جبار کوچکی نژاد پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای شهرستان رشت با اشاره به مشکلات موجود در این شهرستان، گفت: بیان مشکلات و درخواست های اعضای شورای شهرستان رشت مورد توجه نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

نماینده رشت و خمام در مجلس با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی به عنوان واسطه بین مردم و مسئولان می توانند برای بیان مشکلات موجود مردم را امیدوار کنند، افزود: پروژه های سنگینی در گیلان بلاتکلیف مانع که نیازمند بودجه های هنگفتی است.

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت منابع در تلاش ها هستیم اولویت رفع مشکلات اساسی در شهرستان باشد، اظهار کرد: در خصوص مدیریت پسماند معتقدم انباشت زباله در سراوان با استفاده از روش های تخصصی به مکانی دیگری انتقال یابد.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه دپو زباله در یک نقطه و استفاده از دستگاه زباله سوز تنها راه حل مدیریت پسماند در سراوان نیست، ادامه داد: حل مشکلات ترافیکی رشت از جمله مواردی است که نمایندگان مجلس رشت پیگیر آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل زباله سراوان تنها با دستگاه زباله سوز حل نمی شود

مشکل زباله سراوان تنها با دستگاه زباله سوز حل نمی شود