مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:202022-01-16اجتماعي

برخورد با آمبولانس های مسافربر/ 3.9 میلیون بار جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی


در یک ماه اخیر با 500 دستگاه خودروی متخلف برخورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد حسین حمیدی، صبح یکشنبه در نشست خبری، به تشریح مهم ترین برنامه ها و اقدامات پلیس راهور پایتخت پرداخت.

وی با عنوان این مطلب که طرح های نامحسوس شدت بیشتری به خود گرفته است، اظهار داشت: در یک ماه اخیر با 500 دستگاه خودروی متخلف برخورد شده است.

حمیدی ادامه داد: خودروهای متخلف، سرعت بالا داشته و یا حرکات نمایشی انجام داده اند.

وی با عنوان این مطلب که ترافیک تهران در سال گذشته به دلیل کرونا کاهش چشمگیری داشت، افزود: پس از واکسیناسیون و برداشتن محدودیت ها، ترافیک نسبت به روزهای ابتدایی شیوع کرونا افزایش محسوس دارد اما همچنان به دلیل عدم بازگشایی کامل مراکز تحصیلی، ترافیک فاصله 10 درصدی با ایام پیش از کرونا دارد و نسبت به آن زمان کمتر است.

حمیدی درباره وضعیت تصادفات تهران، گفت: در 9 ماه سال 1400 بر اساس آمار سازمان پزشکی قانونی، مانند دو سال گذشته روند کاهشی جان باختگان تصادفات تهران را شاهد هستیم البته آمار کاهش جانباختگان چشمگیر نیست اما می شود با اقدامات توسط تمام بخش ها تصادفات تا حد چشمگیری کاهش پیدا کند.

وی افزود: در بازه مذکور 154 عابر پیاده معادل 38 درصد، 190 موتورسوار و ترک نشین آن معادل 46 درصد و 67 نفر از رانندگان یا سرنشینان وسیله نقلیه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با آمبولانس های مسافربر/ 3.9 میلیون بار جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی

برخورد با آمبولانس های مسافربر/ 3.9 میلیون بار جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی