مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 23:302022-01-15سياسي

مطالعات احداث مترو در ارومیه آغاز شود


سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مطالعات احداث مترو در ارومیه آغاز شود و اعتبارات ملی برای پسماند و پروژه های عمرانی جذب شود.

- ، توماج وحیدافشار شنبه شب ر صحن علنی شورای شهر ارومیه با تاکید بر جذب بودجه های ملی و سراسری افزود: آذربایجان غربی، استان مظلومی است و در تمامی شاخص ها عقب افتاده ایم و سهم استان از بودجه ملی پایین است، باید از تمام راه ها و پتانسیل ها برای استفاده از بودجه های کلانشهر استفاده شود و اگر موضوع تعداد جمعیت اورمیه است باید با مکاتبات، رفع شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه کمربندی اصلی شهر برای کشور دیگری احداث نمی شود، تصریح کرد: کمربندی برای آینده شهری مهم است، اگر نهادها، تشخیص به غیرقانونی بودن کمربندی داده اند، باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود، این به معنی عقب نشینی نیست بلکه نهادهایی که مدعی اند به ضرر شهر است مدیریت شهری را قانع کنند که احداث کمربندی اصلی شهر غلط و اشتباه است.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این جلسه با تأکید بر ضرورت معرفی ارومیه به عنوان کلانشهر، اظهار کرد: گفته می شود ارومیه 850 هزارنفر جمعیت دارد، در حالی که آمارها امروز بالاتر است و شهر را به نحو ممکن باید در طرح جامع بالای یک میلیون نفر ببینیم تا بتوانیم از منافع کلانشهرها استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات احداث مترو در ارومیه آغاز شود

مطالعات احداث مترو در ارومیه آغاز شود