مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 23:002022-01-15اجتماعي

فعالیت های قرآنی در سطح محلات حاشیه ای ترویج داده شود


مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان از آمادگی دفاتر تسهیل گری با هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان برای حمایت از فعالیت های قرآنی و ترویج آنها در سطح محلات حاشیه ای خبر داد.

- مریم پورسرتیپ شنبه، 25 دی در نشست با اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی لرستان که با موضوع نقش بانوان در کاهش آسیب های اجتماعی در استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به آسیب های اجتماعی استان و تأثیر آن بر زندگی و خانواده، اظهار کرد: ساماندهی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی یکی از مهمترین اولویت های استان است.

وی افزود: با توجه به اینکه نیمی از جامعه ما را بانوان تشکیل می دهد و این قشر به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در معرض این آسیب ها هستند که اثرات و تبعات فراوانی را بر روی این قشر عظیم و خانواده آنها می گذارد لذا ضرورت دارد کلیه متولیان و دستگاه های اجتماعی، فرهنگی و جامعه مدنی، سازمان های مردم نهاد، نیروهای جهادی و مردمی همراه و هماهنگ بوده و بدون موازی کاری، نسبت به کنترل و کاهش آسیب ها و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی اقدام نمایند.

پورسرتیپ برای حمایت از فعالیت های قرآنی و ترویج آنها در سطح محلات حاشیه و همکاری دفاتر تسهیلگری با هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان اعلام آمادگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های قرآنی در سطح محلات حاشیه ای ترویج داده شود

فعالیت های قرآنی در سطح محلات حاشیه ای ترویج داده شود