مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 22:252022-01-15اجتماعي

ستاد بحران شهرستان رشت در وضعیت آماده باش/لغو مرخصی مدیران


سرپرست فرمانداری رشت از آماده باش ستاد بحران شهرستان برای بارش برف پیشرو خبرداد و گفت: بنابر گزارش هواشناسی وضعیت نارنجی برای شهرستان رشت و در بخشی از سنگر و کوچصفهان هم وضعیت قرمز پیش بینی شده است.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت از آماده باش ستاد بحران شهرستان برای بارش برف پیشرو خبرداد و گفت: بنابر گزارش هواشناسی وضعیت نارنجی برای شهرستان رشت و در بخشی از سنگر و کوچصفهان هم وضعیت قرمز پیش بینی شده است.

حمیدرضا امام پناهی ساعتی قبل در جلسه ستاد بحران شهرستان رشت که با حضور مدیرکل بحران استانداری گیلان در فرمانداری برگزار شد، از آماده باش ستاد بحران شهرستان برای بارش برف پیشرو خبرداد و اظهار کرد: باید آمادگی های به گونه ای باشد که مردم در مواقع وقوع بحران احساس آرامش خاطر و رفاه داشته باشند.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه مرخصی کلیه مدیران و معاونین عضور ستاد پیشگیری، هماهنگی و مقابله با بحران شهرستان تا پایان هفته لغو می شود، افزود: بنابر گزارش هواشناسی وضعیت نارنجی برای شهرستان رشت و در بخشی از سنگر و کوچصفهان هم وضعیت قرمز پیش بینی شده لذا همه دستگاه های اجرایی باید در آماده باش کامل باشند.

وی گفت: بخشدارانت، شهردارن و دهیاران با تمام امکانات موجود و محلی باید همراه ستاد بحران باشند، با توجه به پراکندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد بحران شهرستان رشت در وضعیت آماده باش/لغو مرخصی مدیران

ستاد بحران شهرستان رشت در وضعیت آماده باش/لغو مرخصی مدیران