مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 20:552022-01-15سياسي

بازگشت شیرازی ها به بافت یعنی حل نیمی از مشکل


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که بازگشت شهروندان شیرازی به بافت تاریخی این شهر به معنای حل نیمی از مشکلات این منطقه است.

- علیرضا پاکفطرت، شنبه 25 دی در بازدید از بافت تاریخی فرهنگی شهر شیراز گفت: شهرها کانون قدرت، ثروت و فرهنگ است و اگر بتوانیم منابع مالی شهرداری را درست خرج کنیم فرهنگ و اعتبار شهر ارتقاء پیدا می کند.

وی منطقه هشت شهرداری را هویت بخش اصلی شیراز دانست و افزود: هنوز در کوچه پس کوچه های منطقه تاریخی فرهنگی شیراز می توان صدای گام های مشاهیر فرهنگی، ادبی و مذهبی شیراز از جمله آیت الله سید نورالدین حسینی الهاشمی و آیت الله شهید سید عبدالحسین دستغیب را شنید.

پاکفطرت با اشاره به اینکه ارزش بافت تاریخی فرهنگی شهر شیراز به همین گذرها و کوچه پس کوچه های این منطقه است، گفت: تک دانه ها، جداره ها، گذرها و بدنه های بافت تاریخی فرهنگی باید با کمک مردم و میراث فرهنگی حفظ شود.

شهردار اسبق شیراز با تاکید بر اینکه برگشت مردم به بافت تاریخی فرهنگی شیراز اهمیت دارد، بیان داشت: اگر مردم به به بافت تاریخی فرهنگی برگردند 50 درصد مشکلات حل خواهد شد؛ چراکه ثروت در دستان آن هاست.

رییس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: بافت تاریخی فرهنگی شیراز باید برای معتادان متجاهر نا امن شود و هیچ معتادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت شیرازی ها به بافت یعنی حل نیمی از مشکل

بازگشت شیرازی ها به بافت یعنی حل نیمی از مشکل