مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 20:402022-01-15اقتصادي

دریچه های تخلیه سد های استقلال و سرنی میناب بازگشایی شد


باتوجه به شروع بارندگی و پرشدن ظرفیت حجم آب پشت سد استقلال و سد سرنی این شهرستان دریچه های تخلیه این 2 سد بازگشایی شد.

- ، مجید سلحشور اظهار داشت: حجم آب سد استقلال 240 میلیون مترمکعب و سد سرنی 380 میلیون مترمکعب بوده که این دو سد در بارندگی 12 و13 دیماه پر شد و بخشی از آب پشت این سد ها به صورت اضطراری تخلیه شد وهم اکنون با توجه به بارندگی روزهای اخیر باز هم آب افزایش یافته و دستور تخلیه داده شده است.

وی افزود: بر اساس برآورد کارشناسان شرکت آب منطقه ای هرمزگان و با توجه به پیش بینی بارندگی از 25 دیماه به مدت دو روز در محدوده شهرستان میناب و حوضه آبریز سد استقلال همچنین پیش بینی سیلاب، از امروز 24 دیماه دریچه های تخلیه کننده سدهای استقلال و سرنی باخروجی 50 متر مکعب در ثانیه بازگشایی شد.

وی یادآور شد: از تمام مردم میناب اهالی روستاهای حاشیه رودخانه از تمام مردم شریف شهرستان درخواست می شود که از تجمع در کنار رودخانه ها خوداری کنند.

وی افزود: از مردم عزیز و ساکنان حاشیه رودخانه های میناب و کریان درخواست می شود از هرگونه تردد در حریم و بستر رودخانه خوداری کنند.

رییس ستاد بحران میناب اظهارداشت: تا اطلاع ثانوی مسیر ارتباطی میناب به نصیرایی (رودخانه) مسدود است وهچنین مسیر ارتباطی میناب به گورزانگ (رودخانه) مسدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریچه های تخلیه سد های استقلال و سرنی میناب بازگشایی شد

دریچه های تخلیه سد های استقلال و سرنی میناب بازگشایی شد