مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 16:452022-01-15سياسي

فرماندار دولت دوازدهم، سرپرست فرمانداری گلپایگان شد


در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، محمدرضا عسگریان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان معرفی شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی عصر  امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار گلپایگان، اظهار کرد: انتخاب فرماندار از وظایف و اختیارات استاندار است لذا اگر توقع مشورت داشتم به دلیل این  بود که فردی دارای تجربه فرمانداری و سابقه کار جهادی انتخاب شود تا مشکلات شهر حل شود.

وی گفت: فرماندار باید تمام وقت در شهرستان باشد تا از نزدیک مشکلات شهرستان را لمس کند و از فرماندار جدید انتظار دارم از شهرک های صنعتی بازدید و مشکلات را احصا کند.

خاتمی با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری در شهرستان ادامه داد: مدیران استان باید به این باور برسند که به نظرات کارشناسان و مسؤولان شهرستان اهمیت دهند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم از برخی ادارات به دلیل عدم رعایت تکریم ارباب رجوع گلایه مندی دارند در صورتی که موظف به جوابگویی به مردم هستند.

وی تصریح کرد: تجربه موفق دولت در اجرای طرح واکسین کرونا موجب کاهش آمار بیماری و کاهش مرگ و میر و ایجاد آرامش در بین مردم شد که باید در سایر حوزه ها نیز این موضوع استم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار دولت دوازدهم، سرپرست فرمانداری گلپایگان شد

فرماندار دولت دوازدهم، سرپرست فرمانداری گلپایگان شد