مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 15:352022-01-15بين الملل

درخواست مقامات کره شمالی از مردم: از مدفوع خود کود تهیه کنید


کارخانه ها و شرکت ها دستور یافتند تا 500 کیلو کود برای هر نفر تهیه کنند، در حالی که واحدهای خانوادگی باید 200 کیلو برای هر خانوار بین سوم دسامبر تا 10 ژانویه ارائه می کردند.

- درخواست مقامات کره شمالی از مردم: از مدفوع خود کود تهیه کنید کارخانه ها و شرکت ها دستور یافتند تا 500 کیلو کود برای هر نفر تهیه کنند، در حالی که واحدهای خانوادگی باید 200 کیلو برای هر خانوار بین سوم دسامبر تا 10 ژانویه ارائه می کردند.

بر اساس یک گزارش، مقامات کره شمالی در تلاش هستند تا مردم این کشور را هر چه بیشتر تشویق به تولید کود از مدفوع خود کنند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از خبرگزاری اسپوتنیک، طبق این گزارش، کره شمالی در تلاش است تا جو رقابت را در میان شهروندان ایجاد کند تا کود خانگی بیشتری برای مزارع تولید کنند.

روزنامه اینترنتی دیلی ان.

کی گزارش داد، کره شمالی از شهروندان این کشور خواسته که از مدفوع خود برای تولید کود و به جهت جبران کمبود کود وارداتی از چین، استفاده کنند.

یک منبع در استان یانگانگ کره شمالی به این نشریه گفت که کمیته مرکزی حزب حاکم کره شمالی دستور داده است که بازارهای این استان زمان کار خود را یک ساعت کمتر کرده و به جای این که از ساعت دوی بعد از ظهر تا ساعت پنج عصر مشغول به کار باشند از ساعت سه بعد از ظهر تا پنج عصر کار کنند تا مردم یک ساعت برای تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مقامات کره شمالی از مردم: از مدفوع خود کود تهیه کنید

درخواست مقامات کره شمالی از مردم: از مدفوع خود کود تهیه کنید