مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 14:352022-01-15سياسي

اصناف به جای تعدد نظارت آرامش و اعتماد می خواهند


رییس اتاق اصناف و بازاریان اردبیل گفت: اصناف منصف اردبیل به جای تعدد نظارت ها و بازرسی ها از سوی نهادهای مختلف به امنیت و آرامش خاطر نیاز دارند.

- مسعود ناصری راد در اجلاس رؤسای اتحادیه های صنفی در اردبیل اظهار کرد: 25 هزار واحد صنفی در اردبیل با پروانه صادر شده فعالیت می کنند که این فعالیت ها در قالب 47 اتحادیه و تشکل در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در همه صحنه ها اصناف و بازاریان حضور صمیمی و حمایت های همه جانبه را از نظام اسلامی و مردم داشته اند که نمونه آن شرایط سخت کرونایی بوده که خود اصناف در تعطیلی واحدهای صنفی پیشقدم شده اند.

رییس اتاق اصناف و بازاریان اردبیل به تعدد بازرسی ها از اصناف اشاره کرد و گفت: 18 مجموعه از اصناف بازرسی کرده و نظارت بر فعالیت آنها دارند در حالی که این کار می تواند در قالب 2 اکیپ بازرسی به شکل منسجم انجام شده و جلوی تخلفات احتمالی گرفته شود.

ناصری راد افزود: ما منکر بازرسی از اصناف نیستیم ولی اصلی ترین عامل گرانی تولیدکنندگان و صاحبان کارخانه ها هستند که هر روز بر قیمت کالاها می افزایند.

وی رفتار پلیس امنیت اقتصادی را با برخی از صنوف نامناسب توصیف کرد و ادامه داد: شایسته نیست به خاطر ذخیره کالایی یک واحد صنفی را به عنوان محتکر معرفی کرده و اسباب رنج و دردسر او را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف به جای تعدد نظارت آرامش و اعتماد می خواهند

اصناف به جای تعدد نظارت آرامش و اعتماد می خواهند