مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 14:302022-01-15پزشكي

تقویت سیستم ایمنی بدن بیماران سرطانی با دارویی ایرانی


یک شرکت دانش بنیان توانسته محصولی تولید کند که برای بهبود ضعف و خستگی، افزایش کیفیت زندگی، افزایش توان جسمی و تعدیل سیستم ایمنی بدن مفید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حسین رضایی زاده رییس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان تحقیق و توسعه دایا دارو با بیان اینکه هانی ژل دایا یک شربت غلیظ شده دارای ترکیبات ارگانیک است، گفت: این محصول بر پایه ژل رویال است که دارای خاصیت های فراوانی است و می تواند سیستم ایمنی بدن بیمار را بهینه کند.

  برخورداری از ویژگی های درمانی این محصول دانش بنیان، محتوای ویژه ای از قندها، چربی ها و پروتیین ها را دارد و همچنین ویتامین ها و مواد معدنی مؤثری را در خود جای داده است.

تمام اسیدهای آمینه ضروری برای انسان، انواع ویتامین های گروه ب و مواد معدنی چون پتاسیم، کلسیم، آهن و روی به همراه سایر مواد مغذی و مورد نیاز برای انسان که در ترکیب عسل موجود است، باعث می شود تا مجموعه ژل رویال هانی ژل، فرآورده ای حافظ سلامتی محسوب شود.

  تقویت سیستم ایمنی بدن هنگامی که بدن انسان به دلایلی مختلفی مانند ضعف و خستگی، بیماری، ورزش شدید و حرفه ای، سرطان و موارد دیگر دچار اختلال در عملکرد سیستم ایمنی باشد، مستعد عوارض مختلف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت سیستم ایمنی بدن بیماران سرطانی با دارویی ایرانی

تقویت سیستم ایمنی بدن بیماران سرطانی با دارویی ایرانی