مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 12:502022-01-15پزشكي

وضعیت بد بهداشتی در «اسلامشهر»/ افتتاح چند بیمارستان در تهران؛ بزودی


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن اعلام وضعیت واکسیناون کرونا در مناطق تحت پوشش این دانشگاه، در عین حال از افتتاح بیمارستان های «شریعی 2»، «مرکز طبی کودکان 2»، - وضعیت بد بهداشتی در اسلامشهر / افتتاح چند بیمارستان در تهران؛ بزودی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن اعلام وضعیت واکسیناون کرونا در مناطق تحت پوشش این دانشگاه، در عین حال از افتتاح بیمارستان های شریعی 2 ، مرکز طبی کودکان 2 ، مرکز بین المللی علوم و اعصاب و همچنین مهدی کلینیک در مجموعه بیمارستانی امام خمینی (ره) در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در نشست خبری که به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: چهار ماه است که مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران را به عهده دارم.

170 سال قبل در دارالفنون دانشکده پزشکی پایه گذاری شد که در ادامه تبدیل به دانشگاه علوم پزشکی تهران با یک تاریخچه مفصل شد و جا دارد از مرحوم شهید امیرکبیر که بنیان گذار و خط شکن جامعه در این زمینه بودند یاد کنیم.

وضعیت واکسیناسیون کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران او بیان کرد: در این مدت یک دوره کوتاهی برای آشنایی با ابعاد مختلف دانشگاه و ارتبط با بیرون گذاشتیم و ظرف کمتر از یک ماه تیم مدیریتی دانشگاه بسته شد و از مجموعه انتصابات به جز یک یا دو مورد راضی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بد بهداشتی در «اسلامشهر»/ افتتاح چند بیمارستان در تهران؛ بزودی

وضعیت بد بهداشتی در «اسلامشهر»/ افتتاح چند بیمارستان در تهران؛ بزودی