مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 11:052022-01-15سياسي

شهادت، جریانی برای استمرار انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: شهادت یک نقطه تاریخی نیست بلکه یک جریان است همان طور که عاشورا یک نقطه تاریخی نیست؛ - اینها جریان است و انقلاب اسلامی هم در این مسیر قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز شنبه 25 دی ماه، در دیدار دست اندرکاران مراسم بزرگداشت روز سربیشه افزود: انقلاب اسلامی کشورهای استکباری را به اضمحلال کشانده و این دستاورد مهم به برکت ابتکار عمل مردم انقلابی و عناصر ضد استکباری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اگرچه افتخار شهدا از خانواده آنان آغاز می شود اما در آن خلاصه نمی شود و باید همه نسل ها از خیری که شهدا در دنیا و شفاعتی که در آخرت دارند، بهره مند شوند همان طور که اصل انقلاب این گونه است و انقلاب اسلامی مربوط به قوم و جغرافیای خاصی نیست بلکه تجدید اسلام است و بر هیچ جا خلاصه نمی شود؛ نامگذاری 26 دی ماه روز سربیشه با تاسی از نام شهدا نشان از تداوم راه و اهداف آنان دارد که شایسته هم همین است.

عبادی افزود: استکبار جهانی در 200 سال گذشته به خصوص بعد از جنگ جهانی اول و دوم که یاس و نا امیدی، خونریزی و قتل و فقر دنیا را فرا گرفت از این فرصت حداکثر سوء استفاده را کرد و برای جوامع، سازمان های حقوق بشر، کودک و مرد و زن راه انداخت لذا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت، جریانی برای استمرار انقلاب اسلامی است

شهادت، جریانی برای استمرار انقلاب اسلامی است