مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 08:252022-01-15سياسي

کمک 334 میلیارد ریالی هیأت های مذهبی تبریز به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا


سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و کمک مومنانه، در 9 ماه امسال 60 هیأت شاخص تبریز، - ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و کمک مومنانه، در 9 ماه امسال 60 هیأت شاخص تبریز، مبلغ 334 میلیارد و 500 میلیون ریال بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

حجت الاسلام سید محمود حسینی در جلسه ای با فرماندار ویژه و رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میانه با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی توانمندی و ظرفیت بالایی دارد، اظهار کرد: متاسفانه این سازمان از لحاظ امکانات فوق العاده ضعیف است.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان 6 هزار هیأت مذهبی ثبت شده وجود دارد، افزود: مداحان، روحانیون، مبلّغین و کانون های تبلیغی و فرهنگی وابسته به سازمان تبلیغات، بسیار قدرتمند عمل کرده و به دور از هرگونه جناح و جریان های سیاسی، ابزار دست جریان ها نشده و این قشر مذهبی همیشه در صحنه، هر جا که پای منافع نظام اسلامی در میان بوده وارد میدان عمل شده اند.

وی همچنین خواستار تسریع در احداث ساختمان اداره ی تبلیغات اسلامی میانه شد و گفت: با این اقدام شهرستان از بسترها و زیرساخت های فرهنگی برخوردار شده و شاهد رشد فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 334 میلیارد ریالی هیأت های مذهبی تبریز به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا

کمک 334 میلیارد ریالی هیأت های مذهبی تبریز به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا