مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 08:002022-01-15سياسي

خبرنگاران برای عملیات موثر به شیوه های نوین اطلاع رسانی تجهیز شوند


جانشین فرمانده سپاه الغدیر با بیان این که بالا بردن سطح آگاهی جامعه برای دشمن شناسی به موقع یکی از رسالت های جدی خبرنگاران انقلابی است، تأکید کرد: - سردار حسین زارع کمالی، جانشین فرمانده ارشد سپاه الغدیر در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد،  تقویت رسانه های جبهه انقلاب را امری ضروری دانست و اظهار کرد: بصیرت افزایی و دشمن شناسی از جمله مهمترین رسالت اصحاب رسانه برای پاسداری از انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت افزایش سرعت انتقال اطلاعات در عصر حاضر، نقش رسانه ها در هدایت افکار عمومی را بیش از پیش حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: مهمترین مأموریت در جنگ شناختی و تعریف عملیات رسانه ای برای مقابله با توطئه های فرهنگی استکبار جهانی بر دوش اصحاب رسانه است.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد توجه به مقوله آموزش و شیوه های نوین اطلاع رسانی را از جمله مهمترین الزامات اجرایی برای رسانه های جریان انقلاب دانست و بیان کرد: اصحاب رسانه باید برای مقابله با دشمنان دین و نظام اسلامی خود را به جدیدترین و موثرترین فنون خبر نویسی و اطلاع رسانی مجهز کنند.

 وی توجه به نحوه انتشار اخبار و تولید محتوای رسانه ای در رویدادهای مختلف را از دیگر ضرورت های اجرایی برای تربیت خبرنگار انقلابی دانست و تصریح کرد: خبرنگاران انقلابی باید قوی ترین، باهوش تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران برای عملیات موثر به شیوه های نوین اطلاع رسانی تجهیز شوند

خبرنگاران برای عملیات موثر به شیوه های نوین اطلاع رسانی تجهیز شوند