مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 01:152022-01-14اجتماعي

240 کیلومتر از راه های روستایی ماهنشان خاکی است/پیشرفت 35 درصدی محور زنجان_ دندی


فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه 240 کیلومتر از راه های روستایی این منطقه خاکی است، گفت: پروژه های بخش راه پیمان سپاری شده و با مساعد شدن شرایط جوی در اواخر سال جاری و ابتدایی سال آینده شاهد آسفالت بخشی از راه های مواصلاتی روستایی خواهیم بود.

- جلیل جزونقی، فرماندار شهرستان ماهنشان در گفت و گو با خبرنگار فارس از زنجان، با اشاره به اینکه شهرستان ماهنشان نزدیک به 900 کیلومتر راه مواصلاتی دارد، اظهار کرد: نزدیک به 250 کیلومتر راه مواصلاتی از مرکز شهرستان به مرکز استان است ( جاده های ماهنشان به زنجان، دندی به زنجان و شهرستان های همجوار) و مابقی راه روستایی است.

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه درحال حاضر 240 کیلومتر از راه های روستایی این منطقه خاکی است، تصریح کرد: بخشی از هزینه های آسفالت راه های روستایی از اعتبارات شهرستان تامین می شود که در سال جاری بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار به بخش حمل و نقل اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه پیگیر تخصیص 100 درصدی اعتبار هستیم تا حداقل بخشی از نیازهای شهرستان را رفع کنیم، عنوان کرد: از اعتبارات استان برای آسفالت راه های روستایی استفاده می شود.

فرماندار ماهنشان در رابطه با آسفالت راه های روستایی در سال پیش رو گفت: پروژه های بخش راه پیمان سپاری شده و با مساعد شدن شرایط جوی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 کیلومتر از راه های روستایی ماهنشان خاکی است/پیشرفت 35 درصدی محور زنجان_ دندی

240 کیلومتر از راه های روستایی ماهنشان خاکی است/پیشرفت 35 درصدی محور زنجان_ دندی