مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 19:402022-01-14اقتصادي

کارآفرینی بانوی دارابی با کشت زعفران به روش ایروپونیک


مرضیه خسروی از آن دسته بانوان فعال و موفقی هست که با کشت زعفران، نقش بسیار پررنگی در زمینه رشد اقتصادی خانواده و ترویج کشت زعفران به روش ایروپونیک در شهرستان داراب دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، این بانوی موفق در ابتدا خود را این گونه معرفی کرد: مرضیه خسروی 56 ساله اهل بخش جنت شهرستان داراب هستم که دارای مدرک کارشناسی حقوق، کاردانی ادبیات فارسی، تکنسین دارو و مدرک پرورش زعفران و انواع گیاهان دارویی می باشم.

این بانوی هنرمند که فعالیت حرفه ای خود را در زمینه کارآفرینی در سال 98 شروع کرده است افزود: با کمک خداوند و حمایت جهاد کشاورزی و جهاد دانشگاهی داراب، شروع به کاشت زعفران در سطح 200متر مربع به روش ایروپونیک در روستای اسلام آباد نمودم و در کنار آن آموزش خیاطی، آشپزی، صنایع دستی ( بافت گلیم و تابلو فرش) نیز دارم.

خسروی هدف خود از کشت زعفران را اشتغال و درآمد زایی عنوان کرد و گفت: من با این هدف مشغول به کاشت این محصول شدم که برای خودم اشتغال و درآمدزایی نمایم و به دیگر بانوان بگویم که در فضای کوچک می توانند برای خود ایجاد اشتغال نمایند.

با انتخاب پیاز با کیفیت می توان در یک متر مربع 15 گرم زعفران برداشت کرد وی به میزان سرمایه و سودی که از کشت زعفران می توان کسب نموده اشاره کرد و ادامه داد: کشت زعفران چند ساله است، در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی بانوی دارابی با کشت زعفران به روش ایروپونیک

کارآفرینی بانوی دارابی با کشت زعفران به روش ایروپونیک