مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 14:502022-01-14سياسي

دیدار غریب آبادی با نماینده ولی فقیه در استان گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله نورمفیدی در این دیدار با اشاره به اقدامات قوه قضاییه، گفت: با تلاش های انجام شده در مدت حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، - معاون امور بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله نورمفیدی در این دیدار با اشاره به اقدامات قوه قضاییه، گفت: با تلاش های انجام شده در مدت حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، نگاه مردم به قوه قضاییه تغییر کرده است و امیدوارتر شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان به بخشنامه ای که به تازگی رییس قوه قضاییه درباره حقوق زندانیان ابلاغ شده است هم اشاره کرد و افزود: حفظ کرامت مردم و رعایت حقوق شهروندان حتی اگر مجرم و متهم باشند، در دین اسلام بار ها توصیه شده است و حرکت قوه قضاییه در این مسیر ستودنیست.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر نیز در این دیدار، بخشی از اقدامات قوه قضاییه در سطح داخلی و بین المللی برای پیگیری پرونده های نقض حقوق ایرانیان در کشور های مدعی حقوق بشر را تشریح کرد و گفت: در قضیه تروریسم و تحریم ها، اجحاف زیادی به مردم ما شده است و به همین منظور، به دنبال طراحی سازوکار هایی برای طرح دعاوی در محاکم ذی صلاح و پیگیری موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار غریب آبادی با نماینده ولی فقیه در استان گلستان

دیدار غریب آبادی با نماینده ولی فقیه در استان گلستان