مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 13:352022-01-14سياسي

حضرت زهرا(س) نماد جهاد تبیینی/ پیوست فرهنگی در امور ضرورت دارد


امام جمعه موقت کالپوش با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جهاد تبیینی و جنگ روایت ها، گفت: حضرت زهرا(س) نماد جهاد تبیینی هستند و باید از ایشان الگو گرفت.

- ، حجت الاسلام محمد قلیان در خطبه های نمازجمعه این هفته کالپوش به میزبانی مسجد جامع روستای حسین آباد با بیان اینکه جهاد تبیین به خصوص در سال های اخیر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد، بیان کرد: نماد جهاد تبیینی حضرت زهرا (س) و همچنین زینب کبری (س) هستند لذا باید از این بانوان بزرگ جهان اسلامی الگو پذیرفت.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان فرمودند جهاد فقط شمشیر گرفتن و جنگ کردن در میدان قتال نیست، جهاد شامل جهاد فکری، جهاد عملی، جهاد تبیینی و تبلیغی و جهاد مالی است ، افزود: همه کارهایی که در کشور صورت می گیرد باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

این مطلب بسیار مهمی است.

امام جمعه موقت کالپوش با بیان اینکه بعضاً کارهایی در کشور می شود که فرهنگی است اما پیوست فرهنگی ندارد یعنی متأسفانه ضد فرهنگ است، ابراز کرد: پیوست فرهنگی در ایجاد فروشگاه ها، پل ها و امور عمرانی، نمایشگاه ها و… می بایست مد نظر باشد که متأسفانه در بیشتر اوقات مغفول مانده است گاهی اوقات انسان در یک کاری وارد می شود، یک کار اقتصادی انجام می دهد، اما لوازم آن و تبعات فرهنگی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا(س) نماد جهاد تبیینی/ پیوست فرهنگی در امور ضرورت دارد

حضرت زهرا(س) نماد جهاد تبیینی/ پیوست فرهنگی در امور ضرورت دارد